duminică, 20 martie 2011

Stardust Factory

Daca te-ai intrebat vreodata, Nu, nu vei auzii de mine ca m-am linistit, ca m-am asezat la casa, mea, ca m-am casatorit, ca sunt cuminte, echilibrat si linistit. Raman aceasi naluca, aceasi cometa fantomatica, ratacitoare. Propulsata ratacitor din constelatia Sagetatorilor, destinata sa goneasca luminos ani lumina prin Cosmosul rece am sa va captivez privirile cu coada mea luminoasa; am sa va casc gurile, si am sa va fac sa spuneti o dorinta de fiecare data cand ma vedeti. Coada mea, o dunga de lumina, reprezinta marturia faptului ca ard si ma consum. Sunt un muritor, ma voi epuiza si-apoi ma voi stinge, voi pica in intuneciunea banalitatii precum un meteorit extraterestru; probabil, interesati de mine vor fii doar persoane, aparent nebune.
Azi este una din acele zile in care imi urasc destinul si traiectoria liniara. Caracterul volatil.
Dorinta Luceafarului de a se schimba, e singurul gand care rezoneaza cu al meu, m-as transforma intr-un satelit pentru putin, sa am caracterul domol, viteze mici, orbita circulara, previzibila, captiv gravitatie tale. Fara cozi luminoase din praf de dragoste quantica. Fara abstractizari inutile, doar fizica clasica...Legea atractiei universale, Newton.
Ma redresez si meditez egoist: daca am sansa sa stralucesc genial, sunt pregatit sa-mi servesc destinul nebun neglijand riscul singuratatii.

2 comentarii:

  1. intr-o zi voi fi propriul meu psiholog... si ma voi detesta atat de tare incat imi voi inchina o carte.

    RăspundețiȘtergere