joi, 24 decembrie 2009

Black Cristmas




Mda, ma grabesc sa va scriu una de craciun, pana nu se intoarce mama de la magazin si tre' sa merg sa manc.


Asta cu craciunu nu mi-o iesit anu' asta si asta probabil pentru ca inca buna seara, afara ploua si nimic nou la televizor.


Asa ca eu, mos Craciun de Plopi si adjunctul Robert ne-am golit cardurile ranjind si am plecat sa craciunim in taramul reducerilor, promotiilor si/sau ofertelor. Ne-am umplut cosul cu un spumant de baie( in speranta ca mama nu se va prinde si va crede ca e sampon, are 2 litri) si 2 baterii DURACEL AA pentru aparatul de ras al tatei, cel care il va primii, speram, de la mama. Daca nu, sunt bune in telecomanda. Si daca, cumva, parca, de Craciun tot timpul te scoteai cumva si ieseai din belea, anul asta nu.


De la prietena mea am sa ma scuz de cadou si sper sa ma inteleaga, mi-au ramas 8 lei si am mai gasit 40 de bani, stiti ce insemna asta nu? Lucky Strike, rosu va rog!


Dezamagit de mine, de atitudinea neagra cand totul bling-bling, plec capul, plang nervos, imi musc buzele si cu nerusinare imi spun: eu nu merit asta. Dumnezeu e devina, nu ma suporta si pt ca e ziua lu' fii-su' are sa-mi faca inima de carbune, sufletul cenusiu, si viata...neagra.


Nu-i adevarat, ii e mila de mine, si vinovata pt toate surprizele planificate si visate in prealabil dar, nereusite in final este incapabilitatea, neseriozitatea si lipsa de respect si pasiune.


Ma uitam mai devreme la brad, el a crescut...10-15 ani[nu-mi dau seama], iar noi l-am taiat ca sa-l impodobim, de craciun. eu cu mama puneam saloane si-l ascultam pe fuego[cu f mic]. tata spala masina. 15 ani!!!...cresti, celula cu celula ca sa fii ignorat 3 zile in frig sa se pise pe tine toti cainii din 700, iar in final sa ajungi impodobit in graba cu 4 globuri si 3 saloane.


Bradul, e la fel si el negru.


Deseara vine mosul la fel de negru. Totu-i trist si negru, si vremea-i de pisat.




da' rad ca-mi aduc aminte de brega cel amuzant.




Dragilor, va doresc Craciun Rosu si Fericit!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu